måndag 2 maj 2011

Säsongsöppning och valborgsfirande

Nu har vi öppnat för säsongen 2011!
Jag har jobbat min första helg och ni kommer att få se mycket av mig i Rök i sommar. Mitt namn är Anna och kommer liksom Åse ursprungligen från Adelöv, men nu bor jag i Jönköping. Tidigare har jag jobbat mycket inom service och turism, bland annat utomlands, men för tillfället studerar jag designhistoria. Jag ser fram emot en härlig sommar och jag hoppas verkligen att ni kommer förbi och kikar in!

Igår kväll var det valborgsfirande här vid Rökstenen och även 1 årsjubileum för Rökstenen Besökscentrum. Ett 70-tal trotsade de kalla vindarna för att tända brasan och uppleva eldshowen som Jacob och Theodor framförde med bravur! Både korv och glass slank ner med lätthet och det var nog inte bara Åses barn som sov länge i morse efter en händelserik valborgsmässoafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar