tisdag 21 september 2010

Projektgrupps presentation #1: Peter Kenell

Peter är en av projektgruppens medlemmar och har kommer en lite presentation av honom:



Peter Kenell
Jag är 44 år och har drivit hotell och restauranger som egen företagare
under 20 års tid. Sedan 4 år tillbaka jobbar jag som näringslivschef i Ödeshögs kommun.

Min roll i projektet:
Ansvarig i projektet från kommunens sida.

Annars:
Jag har tre barn i åldrarna 4 till 11 år. Detta borgar för att det inte finns några
fritidsbekymmer.

Förväntningar:
För att Ödeshög ska få fler boende i framtiden(och överleva som egen
kommun) så behövs det fler företag, och då framförallt i tjänstesektorn.
Jag hoppas även att ett besökscentrum vid Rökstenen kan bli en av flera portar in till Ombergs och Tåkernområdet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar