onsdag 23 juni 2010

Igår klagade jag på att det var kallt men idag har jag inte frusit. Det är alldeles strålande väder idag och i morgon ska det också bli fint. Så med andra ord har någon kommit på att sätta på värmen. Sen kan jag ju tillägga att jag har kontakter här omkring så jag fick ett par stumpor under dagen…

Det börjar lukta semester… Idag var den familj inne hos mig och köpte glass. Jag tänkte jag skulle passa på att kolla över toaletterna lite medans det var lugnt så jag gick ut med en massa trasor och gummihandskar. En av pojkarna i familjen frågade helt allvarligt vad jag skulle göra, Städa toaletterna, sa jag och frågade om han ville hjälpa till. Det ville han inte! Vilken besvikelse…

Sen fick vi beröm för att vi har så fina toaletter här, vilket ju alltid är kul. Man också vända på det och säga att det är ni gäster och besökare som är duktiga.

Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar