söndag 6 juni 2010

Vilket väder vi har… helt underbart att vara här ute och jobba nu. Fåglarna är glada, kunderna är glada och jag är glad för vi har det så fint här ute på slätten. Rapsfältet blommar vid Rökstenen och ger en underbar bakgrund när det ska fotograferas. Det börjar bli lite aktivitet på åkrarna också för nu är det perfekt ensilageväder…

Idag hade jag fick jag extraknäcka lite som fotomodell. Jag tänkte jag skulle vara lite rolig och överraska några kunder med våra fina vikingahjälmar som vi säljer i shopen. Kunden i fråga tyckte jag var helt underbar i hjälmen så jag fick vara modell. Hmmm det var inte det jag tänkte mig när jag satte på mig hjälmen men men. Så klart hade jag ett vikingasvärd på bilden också för det måste man ju ha på bilder med vikingahjälmar.

Om en stund ska jag ringa i kyrkklockan för första gången. Det blir intressant... men roligt att få ringa ut min glädje att sommaren är här. Och när ni besökare vill komma hit, till Röks besökscentrum, så är vi här, varje dag 9-18, glassen väntar på DIG.
Vi ses!
/Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar