tisdag 27 juli 2010

min inspiration och strumpor

Medan Åse är iväg i Stockholm och inspireras är jag här i Besökscentret och jobbar. Min inspiration får vara våra underbara kunder som kommer hit och förgyller mig dag. Vi får mycket förundrade och beundrande kommentarer om mattorna som ställs ut i kyrkan. Och det förstår jag för de är helt fantastiska. Sen får vi också många trevliga kommentarer om våra toaletter.

Det är ju som vi märkt inte riktigt lika varmt idag som det var förra veckan… men det är positivt för det är inte riktigt lika många flugor som gästar oss. Förra veckan när vi beställde glass beställde vi så mycket att jag fick övertala glassen att vara kvar i frysen och det var ganska tomt innan glassbilen kom. Jag tror inte vi kommer ha riktigt samma problem denna vecka men vi får hoppas att det blir bättre glassväder snart.

Tur jag tog med mig strumpor i morse…
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar