måndag 17 maj 2010

Förlängd utställning till 30 maj!

Efter alla positiva superlativ om Lasses fotografier så förlänger vi och har kvar utställningen till sista maj.

Sommarglädjen igår blev kortvarig. Idag var det riktig höstkyla, men som någon skrivit i Lars lilla bok: "bilderna värmer även om inte vädret gör det!".

Jag har tittat till bilderna flera gånger under helgen och det jag tar med mig för framtiden är just att känna glädjen i ögonblicket. Även om jag inte förevigar det med min kamera så finns bilden kvar i mitt minne. Att glädjas åt de små vardagliga sakerna som finns runt omkring dig. Livsögonblicken som plötsligt sker i ditt liv!

Om man kan vara glad åt det lilla har man mycket att glädjas åt!

Tack alla ni som tittat förbi under konstrundan, av alla positiva kommentarer hoppas vi att vi kan sätta Röks Besökscentrum på konstrundans karta även nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar